Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan palveluita ja tuotteita myy Hurma Tuotanto Oy. Myymme palveluita ja tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Palvelut ja tuotteet tilataan verkkokaupasta tai asiakaspalvelun kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut palvelut/tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Palvelut, tuotteet ja mahdolliset toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä maksukorteilla. Maksaminen tapahtuu Stripe Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Stripe. Stripe näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
Toimitusaika
Tilaa palvelut ja tuotteet viimeistään viisi (5) vuorokautta ennen toimitusta tai noutoa.
Lisää tilaukseen nouto- tai toimituspäivämäärä. Voit ilmoittaa ajankohdan myös jälkikäteen sähköpostitse. Otamme sinuun yhteyttä tilauksen vahvistamiseksi.
Tilauksen peruutus
Peruutus veloituksetta yli 45 vuorokautta ennen toimituspäivää. Mikäli peruutus tapahtuu 45 vuorokautta ennen toimituspäivää tai toimituspäivänä, veloituksemme on 100%.
Ylivoimainen este
Hurma Tuotanto ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi ylivoimaiseksi esteeksi (force majeure) katsotaan mm. tulipalot, työtaistelutoimenpiteet, sodat, luonnonkatastrofit, viranomaisten väliintulot, häiriöt kuljetuksissa, alihankkijoilla, laitteissa, ohjelmistoissa, selaimessa tai verkkoyhteydessä.
Muuta
Astiavuokrauksen sekä tarjoiluastioiden yhteydessä veloitamme sinulta puuttuvista tai särkyneistä astioista seuraavasti: Rikki menneet tai palautuksen yhteydessä puuttuvat lasit ja astiat hankintahinnan mukaisesti.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä juhla- ja kokoustilan järjestyssääntöihin (mikäli tilaus pitää sisällään tilavuokrauksen). Hurma Tuotanto Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Hurma Tuotanto Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.